Tilaukset
Onko mahdollista tilata korvaava lasi- tai varaosa myöhemmin?Useimmat valmistajat tarjoavat mahdollisuuden ostaa korvaavia osia. Ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse saadaksesi lisätietoja varaosien saatavuudesta sekä niiden hintatiedoista.
Kun olet tehnyt tilauksesi, voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, ja tuotteet lisätään pakettiin, ellei alkuperäistä tilausta ole vielä lähetetty.
Tuotteet
Voinko palauttaa tuotteet mihin en ole tyytyväinen?
Toimitus
Miten pakettien toimitus hoidetaan?Kuinka kauan toimitus kestää?
Kun tuotteet on luovutettu lähetille, saat ne yleensä 5-6 arkipäivän kuluessa.
Entä jos en ole kotona kun paketti saapuu?
PostNord ilmoittaa aina toimituksesta etukäteen. Jos kuriiri saapuu silloin kun et ole toimitusosoitteessa, hän yrittää toimittaa paketin uudelleen seuraavana päivänä. Lisäksi voit tilata paketin noutopisteeseen.
Maksutavat
Voit käyttää luottokorttia, pankkisiirtoa tai PayPalia.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa on laskutustiedot. Jos teet tilauksen viikonloppuna tai pyhäpäivänä, maksutiedot lähetetään viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Miten tiedän että maksuni on saapunut tilillenne?
Kun olet maksanut, saat sähköpostiviestin, kun tilauksen status muuttuu maksetuksi. Pankkisiirrot näkyvät meillä n. 1-2 pankkipäivän kuluttua.
Korttimaksuni epäonnistui: mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi?
Saat sähköpostin jossa on maksulinkki jota kautta voit tehdä maksun. Tai vaihtoehtoisesti maksaa tilauksen pankkisiirtona.
Pankki ei hyväksy viitenumeroa. Mitä minun tulisi tehdä?
Viitenumeron voi siinä tapauksessa laittaa viestikenttään.
Pankki kysyy saajan osoitetta?
Osoite on:
Prazska 2532/4,
Blansko 67801,
Tsekki
Reklamaatiot ja palautukset
Miten voin tehdä reklamaation ja mistä löydän sen käsittelystatuksen? Suosittelemme reklamaatiolomakkeen käyttämistä, jolloin valitus voidaan käsitellä nopeasti.
Laita pakettiin kopio laskusta ja saatekirje, jossa kerrot palautuksen syy.
Kun hyväksyin paketin huomasin tuotteiden olevan vaurioituneita. Mitä minun pitäisi tehdä?
Paketin avaamisen jälkeen, ilmoita vahingosta kuljetusyritykselle. Kaikkien vaurioituneiden tuotteiden palautusohjeet löytyvät pakkauksesta.
Kuinka kauan prosessi kestää?
Tiimimme jäsenet tekevät parhaansa käsitelläkseen valituksesi mahdollisimman nopeasti. Voimassa olevan lainsäädännön mukaan meillä on 30 päivää aikaa käsitellä asia.
Suojaatteko tuotteenne tarpeeksi hyvin lähetystä varten?
Tuotteet ovat pakattu suojapaperiin ja laatikoihin, joissa on riittävä määrä pehmustetta ja pahvia vahinkojen ehkäisimeksi.
Täysin toimivat valot on joskus merkitty "käytetyiksi", sillä niissä saattaa olla pieni pintavirhe. Joskus nämä valot lähetetään ilman alkuperäispakkausta ja osa niistä on saattanut olla esillä kaupassa.
Mitä kautta palautettava paketti lähetetään ja onko siihen palutuskoodia?
Palautus tehdään Posti:n kautta ja asiakas vastaa palautuksen kuluista.
Reklamaatiotilanteissa postikulut korvataan asiakkaalle jälkikäteen