Kuinka toimit takuu- ja virhetilanteissa | Alasans

Ilmainen toimitus alkaen 99 €

60 päivän palautusoikeus

Asiantuntijan neuvoja

+358 (09) 42722263

Kesä ale 12%. voimassa sunnuntaihin asti. Koodi: TA159FI

KopioiKopioitu

Kuinka toimit takuu- ja virhetilanteissa

Riikka

Lukuaika 3 min
Ostosta

Jos huomaat etteivät tuotteet toimi tai ne ovat lakanneet toimimasta käytön aikana, ilmoita siitä meille yhteydenottolomakkeella.

Voit käyttää yhteydenottolomaketta, jos vastaanottamasi tuotteet eivät toimineet tai tai jos ne ovat lakanneet toimimasta normaalin käytön aikana. Verkkokaupan kautta ostettujen tuotteiden tapauksessa asiakkaalla (kuluttajalla) on oikeus tehdä reklamaatio kahden vuoden kuluessa tavaroiden toimittamisesta. Joillekin tuotteille tämä ajanjakso voi vaihdella 3–5 vuodesta. Takuuaika ilmoitetaan aina jokaiselle tuotteelle erikseen tai täsmennetään käyttöehdoissa. Reklamaatiomenettelystä voit lukea, mitkä puutteet reklamaatio kattaa.


Mitä tehdä kun haluat tehdä reklamaation / Kuinka palautat tuotteet:

  • Ennen kuin palautat tuotteen, otathan meihin yhteyttä verkkosivustolta löytyvällä yhteydenottolomakkeella. Kiitos jo etukäteen.
  • Lataa tämä TUOTTEEN PALAUTUSLOMAKE. Tulosta ja täytä se. Jos sinulla ei ole tulostinta, voit kirjoittaa tiedot käsin.
  • Lisää täytetty lomake palautettavien tuotteiden pakettiin.
  • Ystävällisesti kirjoita palautuskoodi 97485037 takaisin lähetettävään pakettiin, jonka avulla voimme paremmin seurata pakettia ja käsitellä pyyntösi nopeammin. Palautuskoodia ei käytetä palautustarrassa, eikä se ole maksusitoumus. Asiakas vastaa itse palautuksen kuluista. Reklamaatiotilanteissa postikulut korvataan asiakkaalle jälkikäteen. Paketti tulee edelleen lähettää palautusosoitteeseen. Lähetä paketti meille POSTI:n kautta. ( Packeta.de, ID 94877213, Schloßplatz 2, 086 48 Bad Brambach). Älä lähetä sitä noutopisteeseen!
  • Palautusosoite ei hyväksy aurinkopaneeleja ja tavaroita lavalla. Ota yhteyttä asiakastukeen, joka ratkaisee palautuksen palautusnoudon avulla.

Jos sinulla on kysyttävää palautuksesta, voi lähettää tiedustelut edellä mainitulla lomakkeella. Kun olet lähettänyt tiedustelun, saat vastausviestillä kopion kysymyksestäsi. Viesti sisältää myös määritetyn numeron kysymyksellesi. Nopeuta palautuksen ratkaisua lisäämällä tämä numero palautuslomakkeeseen.


Lähetä paketti yrityksen osoitteeseen (Packeta.de, ID 94877213, Schloßplatz 2, 086 48 Bad Brambach). Älä lähetä sitä noutopisteeseen!

Ystävällisesti kirjoita palautuskoodi 97485037 takaisin lähetettävään pakettiin, jonka avulla voimme paremmin seurata pakettia ja käsitellä pyyntösi nopeammin. Palautuskoodia ei käytetä palautustarrassa. Paketti tulee edelleen lähettää palautusosoitteeseen.

Jos sinulla on kysyttävää valituksesta, käytä yhteydenottolomakettamme. Kun olet lähettänyt kysymyksen, saat vastausviestillä kopion kysymyksestä. Viesti sisältää myös määritetyn numeron kysymyksellesi (alla olevassa kuvassa numero on merkitty punaisella värillä). Nopeuta valituksen ratkaisua lisäämällä tämä numero valituslomakkeeseen.

  

Artikkelin kirjoittaja:

Riikka Asiakaspalveluasiantuntija

Riikka ei ole vain asiakaspalveluasiantuntija, hän on myös LED-valaistuksen fani. Artikkeleissaan hän neuvoo sinua säästämään sähkökustannuksissa ja valitsemaan polttimon oikein. Lisäksi hän tarjoaa monia ideoita talon tai puutarhan valaisemiseksi.